üç böcek bir çiçek



Arkadaşlar merak edenleriniz için bitemeyen mutfağımın görüntülerini yayınlıyorum ama şuan hiç güzel görünmüyor üzerindeki jelatinleri çıkartmadık parlaklığı o yüzden belli deyil.Mermer olacak çok toz olur dediler bende çıkarttırmadım az kaldı ama salı günü mermer takılacakmış bide fayans beyenebilirsem oda olacak ama halaa kararsızım beyenemiyorummm aklımda birkaç model var onların arasında seçim yapacağımdaha vakit yok beklemeyeee yettttii gariii:))))))) çocukların sabrı kalmadııı hep göçebe gibide yaşanmazki.gelecek olan lar sırada mutfak bitsin öyle diyorum.Ne bitmezmutfakmış diyorlarr:))) benim gibi kırkı kırk yarınca öyle oluyorr neyse bitmişinide en kısa zamanda yayınlıyacağımmm hepinizi seviyorummm sevgilerrr
Etiketler: edit post
19 Responses
  1. sinarana Says:

    mutfagını çok begendim..son halini merak etmiyor deilim:P

    sabır sabır sabır...ne güzellikler çıkacak ortaya..buz gibinn gülegüle kullanacaksın..içinden gelerek iş yapacaksın:))

    svgilerimle


  2. Doyumluk.... Says:

    Bu mutfak işi benimde başımda var.Yeni eve 2 hafta sonra gelecek.Senin mutfakta harika görünüyor.Bizde beyaz düşünmüştük önce,Sonra evdeki renk hakimiyeti ahşap rengi olunca vazgeçtik uymaz diye.Allah hayırlı günlerde kullanmayı nasip etsin.öptüm....


  3. SELDA Says:

    çok güzel olmuş dilerim en kısa sürede eksiklerin tamam olurda huzurla şifa dolu mamalar hazırlarsın çocuklarına .gülegüle kullan canım çok ferah ve hoş bir mekana olmuş zevkli hatun :)


  4. Unknown Says:

    her kadının rüyası olan mutfak olmuş bence.


  5. canım mutfağın harika.ben de evime yaptıracağım.çizdiriyoruz şu an.iyi fikir oldu.bembeyaz içim açıldı..


  6. canım çok güzel olmuş mutfagın,hele tam manasıyla bitip yerleşince içinden çıkmak istemez insan:))güle güle sağlıklı günlerde kullan..
    benim hayalimde de kırmızı mutfak var...
    bu arada yer karoları için,siyah,gri,beyaz üçlemesi kullanabilirsin dolaplarınla uyar;)
    senin daha çokkkk işin var,hadi kolay gelsin..


  7. LEMAN Says:

    canım çok güzel bu halı bıle süper zarif sade olmuş ferah bence annemde yaptıracak model alıyorum senden bak sevgiyle kal gönlünce olsun hersey


  8. havvanur Says:

    canımcım çok şık çok güsel çok kulanışlı çok beyazz:)mutfagını dolaplarını güle güle hayırlı günlerde saglık ve huzurla kulann eşyaların eskisin sen hep yeni kal bacımmm


  9. fatma Says:

    beyaz beyaz inci gibi olacak herhalde kolay gelsin...sağlıcakla otur


  10. Düzceden fatma Says:

    çok güzel olmuş güle güle kullan ALLAH herkese gönlüne göre versin


  11. mutfağın çok güzel olucak. bembeyaz,iç açıcı, güle güle otur canım.ben de mutfağı beyaz sevenlerdenim gerçi evimizi tamamlanmış aldığımızdan mutfak istediğim gibi değil ama buna şükür.


  12. Unknown Says:

    ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR RENGİ SANIRIM BEYAZ BENİM PENCEREDENDE IŞIK VURUYOR PCYE TAM RENK BELLİ DĞEİL AMA ÇOK GÜZEL OLMUŞ BİTMEMEMİŞ HALİ BİLE GÖZÜNÜ ALIYOR İNSANIN İYİ GÜNLERDE SAĞLIKLA SIHHATLE KULLANMAYI NASİP ETSİN RABBİM İNŞALLAH...


  13. gül Says:

    güzel görünüyor bakalım bitsinde


  14. atesböcegi Says:

    yogundum ama vakit bulunca kostum geldim canim.
    öncelikle baban icin gecmisler olsun. insallah sagligi yerindedir simdi.
    mutfagin cooook güzel. kocaman beyaz ferah. bitmis halinide görmek istiyorun ona göre. sevgilerimi gönderiyorum canim.


  15. şirinem Says:

    ooo herşey bembeyaz bitmeden bile harika görünüyor tatlım bitince nasıl olacak bakalım :))


  16. TATESAL Says:

    Beyaz saray gibi olmuş,tititz hanımada bu yaraşır.Güle güle kullan,sağlıkla yemekler pişir içinde...


  17. zehra Says:

    canım bu mutfak super
    masallah
    ama bıtmıs halını cok merak ettım sımdı bu halı boyleyse :)


  18. eviminnuru Says:

    cooook güzel. kocaman beyaz ferah
    matlulukla eskisin


  19. Unknown Says:

    mutfagın bu yarım haliyle bile harika görünüyor..... bayıldımmmm