üç böcek bir çiçek
EVLI BIR ÇIFT, ÜÇÜNÇÜ EVLILIK YILDÖNÜMLERI, GÜN SONU GÜNLÜKLERINE YAZDIKLARI kadının Günlüğü Bugün üç yıl bitti. Onun karşısına gelinlikle çıktığım günkü kadar mutluyum. Tanrım, onu ne kadar seviyorum. Mükemmel bir erkek,cazibeli, yakışıklı, anlayışlı,sevecen, her şey var. Bugün Cumartesi,bıraktım arkadaşlarıyla eğlensin. En sevdiği yemek olan pastırmalı Kurufasulye ile pilav yapıyorum. Pişti, demleniyor.Banyo yaptım, en sevdiği kıyafeti giydim. Yemekten sonra, şöminenin karşısına bir şişe kırmızı şarapla uzanacağız.. Eve geldi sonunda. Beni öpüşü biraz soğuktu, aklı başka yerde sanki. Aman Tanrım, yoksa? Tüm cilvelerime rağmen, bana yanaşmadı. Arkadaşlarıyla ne yaptığını sordum, ağzında birşeyler Geveledi. Yemekte biraz keyfi yerine gelir gibi oldu, ama hala dalgın,hala uzak,hala kabuğuna çekilmiş. Herhalde ÖTEKİNİ düşünüyor.Benden genç mi acaba? İşyerindeki sarışın pazarlama temsilcisi olmasın? Şöminenin karşısında şarabımızı yudumlarken, artık dayanamadım "neyin var?" diye sordum. Gülümsedi, zoraki bir gülümseme, acı dolu, uzaklık dolu.. "Yok birşeyim" diye geçiştirdi. O gürül gürül yanan aşkın bu kadar çabuk biteceğine inanamıyorum, daha dün bana ebediyete kadar benimle olmak istediğini söylüyordu. Bugün aramızda iletişim kopukluğu başladı bile.Belki de kilo alıyorum. Çok mu vır vır yapıyorum? Elini tuttum. Elimi okşadı,ama eller hissiz, parmak uçları soğuk... Stepe başlasam? Çocuk istesem? Yalan, yalan, yalan. Kendimi kandırmaktan başka bir şey değil bunlar. Bitti...Bittti...Bitti. Tanrım, ölmek istiyorum. Kendimi son kez onun kollarına attım. Ağlaya ağlaya uykuya dalmışım. Erkeğin Günlüğü : Öff be, BEŞİKTAŞ yine yenildi. Ama, kuru fasülye güzeldi...
Etiketler: edit post
11 Responses
  1. Pembe Tatlar Says:

    :)))))
    Çok klasik bir tablo:)))
    Sevgiyle kal canım....


  2. zehra Says:

    canım guzel hedıylerın ıcın ancak gelıp ozel olarak tesekkur edebıldım :)
    malum kosusturma
    sen nasıl ınce bır arkadassın secımlerıne bayıldım masallah masallah
    cok guzeldı cok saol canım ablam


  3. Kurufasulye guzeldi... :)) yeni haftan da guzel olsun ins.. sevgiler, medinem


  4. şirinem Says:

    :)) canım ya valla güldüm sonunu okuyunca herşey gönlünce olsun erkek milleti işte


  5. fatmannevi Says:

    bütün erkekler aynı ALAH'tan benimki sporu sevmiyor baban sağlığına kavuşmuşmuştur inşallah


  6. havvanur Says:

    adam tam keresteymiş azcık marangoza rendeletsedi kadın keşkee:))))bide şölede diyebiliriz dagdan gelir takla makla aman abla beni sakla :)))bilmece cevabı yok anladı sen onu barışmanço sölerdi a... y...


  7. SELDA Says:

    işte budur :) şaka bir yana bu kadarda değiller yahu insaf diyelimde kızmasın beyler gülümseten bir tabloydu canım sevgiler


  8. cimcime Says:

    Merhabalar,
    Beğendiğim blogunuza, maydanoz blog topluluğu arasında tanıtımı için bir sayfa ayırdım,iyi akşamlar diliyorum.


  9. hanife Says:

    ah ah ne yazıkki erkeklerin çoğu böyle bide kendilerini haklı görmüyolarmı iyice sinir oluyom


  10. HÜLYA Says:

    aah aaah acı gerçekler.. biz kadınlara kızıuyorum bazen çok hassas olmak hep zarar bize yiyip bitiriyoruz kendimizi ama bakın erkeklere oooh dünya umurlarında değil..

    canım senin aşkının hiç bitmemesi dileğiyle.. sevgiler

    unutmadan mutfağın harika görünüyor beyaz beyaz mis gibi valla güle güle kullan canım


  11. Süper bir bahçe, güle güle bahçe keyfi yapın, İnsan imrenmeden duramıyor, eviniz de çok güzel, tüm sevdiklerinizle beraber güle güle oturun. Sevgiler.