üç böcek bir çiçek
Mutfağımın bitmemesi yüzünden böyle kolay pastalaryapmaya çalışıyorum
çünküüü yemeden duramıyorumm:))) gelelimn tarifine.
MALZEMELER:
1 kg süt
1 sb un
1 sb şeker
1 pk kakao
100 gr tereyağ
2 pk petibör bisküvi

YAPILIŞI:
Süt,un,şeker,kakao bir tencereye koyup pişiriyoruz piştikten sonra tereyağını koyup içinde eritiyoruz.tepsiye ilk petibör seripüzerine krema seriyoruz tekrar bisküvi tekrar krema elimizdeki malzeme bitene kadar aynı işlemi tekrarlıyoruz.Bir gün buzdolabında bekletip ertesigünnnn yiyoruz AFİYETLER OLSUNNNN......
Etiketler: edit post
12 Responses
  1. Unknown Says:

    ÇOK LEZİZ GÖRÜNÜYOR CANIM ELLERİNE SAĞLIK ....GÜZEL BİR HAFTA SONU GEÇİRMEN DİLEĞİYLE...


  2. Pembe Tatlar Says:

    Ellerinize sağlık nefis gözüküyor...
    Hayırlı cumalar:)


  3. ama harika olmuş canım.çok şık.afiyetler olsun...


  4. yeşim Says:

    çok güzel görünüyor canım ellerine sağlık...krema miktarları hoşuma gitti.deneyeceğim...iyi hafta sonları...


  5. LEMAN Says:

    canım babacıgını sormaya gelmiştim sevındım ohh çok şükür dahada ıyı olacak sizin sevginizle ve mamalarınla bence öptümm


  6. canım çok güzel olmuş benim çocuklar ufakken çok severlerdi sürekli yapardım
    ellerine emeğine sağlık canım.
    güzel bir haftasonu geçirmeni dilerim


  7. Adsız Says:

    çok güzel görünüyor ellerine saglık yazın bu pasta benim dolabımda devamlı bulunur


  8. fatma Says:

    yorum yazdım adımı yazmayı unuttum düzceden fatma


  9. SELDA Says:

    Hayırdır nerde mutfak resimleri mutfaksız nasıl yaptın bunları becerikli hatun :)şifa olsun inşallah sevgiler.


  10. Unknown Says:

    haftasonuna böyle güzel bir tarifle girmek harika oldu.ellerine saglık.


  11. şirinem Says:

    ooo maşallah arkadaşıma kolayda olsa şık bir pasta görünüm süper ellerine sağlık


  12. aşevi Says:

    üzeri ne kadar pürüssüz olmuş,sanki puding değil. ellerine sağlık...