üç böcek bir çiçek

Dün ameliyat olan babamı ilk gördüğümde hiç iyi deyildi.Fakat akşam üzeri uğradığımda neşesi yerinde kahkahalar atan etrafınada aynı duyguları yaşatan canımmm babacığımı görüncee şimdide mutluluk göz yaşları döküyorum.ALLAHıma sonsuzz şükürler onu bize bağışladı.Artık şimdiden sonra tam olarak sağlığına kavuşmazunı bekliyoruzz.Bu kadarını bize bahşeden ALLAH onuda gösterecek inşallah.
Bu arada dostlarıma teşşekkür dedim çünkü artık sizleri beni yanlız bırakmayan desteklerini esirgemesen bu güzel insanları dostlarım olarak görüyorum.Dualarınız yorumlarınız bana bir kat daha destek oldu hepinizeeeee sonsuuuuuuuuzzzzzz teşekkürlerrrrrrr.Gerçek dostlar insanın iyi gününde olduğu gibi kötü günündede yanında olandır.
Şimdi gelelim neşem yerindeyken bişeylerede yanıt arayanlara cevap vereyim meselaa,hediyeleşme etkinliğinde hala hediyemi bekleyen arkadaşım hediyen alınmıştı amaaa kargoya vermeye fırsatım olmadı en kısa zamanda vereceğim.Beni anlayışla karşılamanızı bekliyoru.Zehracım seninde hediyen hazır canım ama işte malum yukarda yazdıklarım senin içinde geçerli:)))
Benim işlerimi merak eden arkadaşlarım .Bugün mutfak dolapları takılıyor ama mermer daha gelemiyor ama mermer gelmesede size resimlerini yayınlayacağım

EVETTT DOSTLARIM SİZLERİ YARADANA EMANET EDİPPP KAHVALTI HAZIRLAMAYA GİDİYORUMMMM SİZLERİİİ SEVİYORUMM .....( Bu arada yukarıdaki resim balkonumu sarmaya devam eden mor salkım ın açmış hali çok güzel kokuyor bunuda paylaşmadan geçemedim)
Etiketler: edit post
18 Responses
  1. TATESAL Says:

    Canım çok geçmiş olsun!!!!Rabbim şifalar versin!!!!


  2. havvanur Says:

    çok sevindim kıs RABBİM
    dermansız dertlerden korusun tüm insanları ve bizleride unutmasın:))AY benmkilerde akşam umreden gelecekler çocuk gibi bi sevindirik oldum sıgamıom hiç biyere kıss ailelrimiz olmasa naparız ne kadar büyüsekte çocukuz biz beya hadi afiyet olsun kahvaltın az yeee:))sende olmasan varya çiçek agaç göremeyecez ha vala yani benn apartmanlardan başka bişi görünmüo bzm evden :))


  3. Babanıza büyük geçmiş olsun der, Allahtan hayırlı şifalar dilerim.


  4. Yaradana sukurler olsun... Cok sevindim... Salkim da harika duruyor ve gozume takildi yani :)) Rabbim nazardan saklasin, medinem


  5. zehra Says:

    cok sevındım canım ya nasıl sevındım anlatamam
    ınsallah allah hıc gormemıse cevırır babacıgını


  6. çok sevindim. allah hayırlı sağlıklı uzun ömür versin babanıza.


  7. yeşim Says:

    geçmiş olsun acil şifalar dilerim.Allah uzun ve sağlıklı ömürler versin babanıza.sevgilerimle....


  8. sinarana Says:

    babacıgına geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.ve ellerinden öpüyorum..iyi olmasına sevindim..rabbim tüm darda olan kullarına saglık afiyet versin..amin.
    sevglerimle


  9. Doyumluk.... Says:

    Canım,1 HAFTADIR ÇOK HASTAYDIM ŞİMDİ GÖRDÜM.BABACIĞINA ŞİFALAR DİLERİM.ÖPTÜM.


  10. Düzceden fatma Says:

    gözün aydın inşallah baban bir an önce iyileşir


  11. Unknown Says:

    babana acil şifalar diliyorum.bu arada bayıldım çiçeklere.


  12. hanife Says:

    çok sevindim arkadaşım bu arada balkonun süper nerde bizim buralarda böyle güzellikler


  13. Unknown Says:

    ÇOK SEVİNDİM RABBİM DAHA ÇOK SAĞLIK SIHHAT NASİP ETSİN ANACIMIZA BABALARIMIZA ONALR BİZİM CANLARIMIZ...
    SEVGİYLE KAL...


  14. Misafir:)) Says:

    Babacığınıza çok geçmişler olsun arkadaşım....
    Hürmetle ellerinden öpüyorum..Allah c.c.şifasını versin amin..
    Hadi deyinki sizi kim buraya getirdi..Bloglistelerde şu mor salkımı gördümde:))) Koklamaya geldim..Benim adım rahmetli anneciğimin en sevdiği çiçektir...Bayılırım bende ona çok severim görünüşü kokusu...Burda ağaçta olan var beyazları böyle kokulusu yok...
    Bilseydim sabah gelirdim kahvaltıya muhabbetle yer içerdik...Tekrar geçmişler olsun sağlıcakla kalın..


  15. sevil Says:

    canım babana çok ama çok gecmiş olsun
    rabbim acil şifalar versin en kısa zamanda ayaklanır inş. o gülücüklerini kahkaları ile sizlere sevinç katsın


  16. fatma Says:

    babanın iyileşmesi çok güzel.daha çabuk toparlanır inşallah..Allahım güç kuvvet versin..balkonuna bayıldım...gelsekte çay içsek:))


  17. pelince Says:

    Canım çok geçmiş olsun,yeni okudum...babacığının İyi olmasına sevindim...

    Sevgilerimi yolluyorum..


  18. şirinem Says:

    geçmiş olsun canım babanız en kısa zamanda iyileşip ayağa kalkar inşallah sevgilerimle