üç böcek bir çiçek
BU ARALAR ÇOK YOĞUN GÜNLER GEÇİRİYORUM .ANNELER GÜNÜNÜ BİLE UNUTTUM .BABACIMM CANIM BENİM HAYATTAKİ EN BÜYÜK DESTEKCİM SAĞLIĞI BU ARALAR BOZUK ŞUAN SAAT 12:00 1 SAATİR AMELİYATTA AMELİYAT 3 SAAT SÜRECEKMİŞ BİRAZDAN YANINA GİDECEĞİM.ÇOKKK ÇARESİZ BİR DURUM GÖZLERİNİZDEN AKAN YAŞ YARDIMCI OLMUYOR HİÇ BİRŞEYE.CANIMMM BABACIM ALLAH YARDIMCIN OLSUNNN SENİ BİZDEN AYIRMASIN.SİZLERİN DESTEĞİNE ŞİMDİ BİR KAT DAHA İHTİYACIM VAR ARKADAŞLAR HEPİNİZİ ÖPÜYORUMM SEVGİLER
Etiketler: edit post
20 Responses
  1. esr@ Says:

    çok geçmiş olsun canım ne olduğunu bilmiyorum ama. Babacın sağ salim sağlığına kavuşur inşallah.


  2. SELDA Says:

    canım arkadaşım rabbim şifa versin dualarımız sizinle ,eskisinden daha sağlıklı çıkar hastaneden inşallah .


  3. çok geçmiş olsun canım.çok üzüldüm gerçekten..


  4. Unknown Says:

    dualarım babanla birlikte.inşallah tez zaman da kurtulur.Allah sevdiklerimizi bizden tez ayırmasın.


  5. Unknown Says:

    CANIM BENİM SAĞ SAĞLİM İNŞALLAH HAYIRLISYLA BİR AMELİYAT GEÇİRİR DUALARIMIZ SENİNLE ÇOK GEÇMİŞ OLSUN RABBİM BAŞIMIZDAN EKSİK ETMESİN ONLARI...


  6. Rabbim sifa versin ins. ameliyat basarili gecer.. Sevgiler, medinem


  7. fatmacığım
    babana çok gemiş olsun...
    insan böyle zamanlarda çok daha iyi farkediyor sevdiklerini,sevdiklerinin kıymetini..inşaallah sağlıkla eski günlerine kavuşur baban,ve tabiki tüm hastalar..


  8. Unknown Says:

    Fatmacım çok çok geçmiş olsun:(
    İnşallah babacığın en kısa zamanda sağlığına kavuşacak ve bizde sağlığına kavuştu haberlerine yorum yapıcaz inşallah..
    Çok öptüm canım..
    Bütün iyilikler babanın üstünde olsun..
    Sevgilerimle..


  9. Düzceden fatma Says:

    çok geçmiş olsun ALLAH yardımcınız olsun dualarım sizinle benimde küçük oğlum kabakulak oldu insan sevdikleri hasta olunca çok üzülüyor acil şifalar


  10. havvanur Says:

    geçmiş olsun acil şifalar dualarım senle...


  11. hanife Says:

    Rabbim acil şifalar versin İnşaallah


  12. Çok geçmiş olsun.Allah tez zamanda iyi haberlerini duyursun inşaallah.


  13. zehra Says:

    cok cok gecmıs olsun canım
    dılerım en kısa surede babacıgın saglıgına kavusur
    rabbım hıc gormemıse dondersın saglıkla sıhatla ınsallah


  14. LEMAN Says:

    CANIM ALLAH ŞİFA VERSIN DUA EDIYORUM BABACIGINA ALLAH SAGLIGINA KAVUSTURSUN ÜZME CANINI RABBIME SIGIN ONA GUVEN GÖZ YASINIZI DİNDİRİR BAK DÜZELECEKTIR EMIN OL BABACIGIN


  15. havvanur Says:

    fatma yeni bi haber varmı merak ettim arkadaşım ameliyat nasıl geçtii


  16. Adsız Says:

    çok geçmiş olsun ve tez zamanda iyileşsin dilerim..


  17. canım babacığına çok geçmiş olsun.evet insanın böyle dosları olması ne güzel değilmi? bende 20 gündür yoktum.beni yokluğumda hep arayıp mesaj bırakmışsınız..iyiki varsınız..


  18. çokk çok geçmiş olsun..
    şifalar diliyorum..
    sevgiler.


  19. cansudere Says:

    canım geçmiş olsun allah şifa versın sevgiler....


  20. canım arkadaşım öncelikle babana büyük geçmiş olsun.allah sağlıklı uzun ömürler versin.dualarım sizinle sevgilerimle.....