üç böcek bir çiçek
Evet şu anda sizleri duyar gibiyim.Bu mucizede ne,bu bayan ne söylür galiba işlerden kafayı yedi :))))) .Yok canlarım gayet sağlıklıyım ve hatta dahada sağlıklı olacağım.ağustos ayındaki tatilimize hazırlık olarak bloglar arasındaki diyet rekabetine bende katılayım istedimm.Amaaa ben yemek hastası biri olarak sofra gördüğümde tokta olsam oturup yiyen birisiyim.Çook diyetler uyguladım haplar kullandım (lahana hapıymış,elma krommuş gibii büssürü) amaa sonuç hüsran sonuç daha çok kiloo.Ben yiyerek zayıflamalıyım :))) şimdi yine saçmalıyor diyeceksinizz farkındayımm amaaa gerçekten öyle aç kalmamalıyım.Geçen gün bir blogta ismini hatırlıyamıyorum özür dilerim işte şu mucizeyi okudum sıkı durun ELMA SİRKESİ mucizem diyorum artık ben ona.O yazıyıve iksiri okuyunca 5 gün önce denemeye karar verdim veeee sonuçmuu 3 kilo verdim karışımı içiyorsunuzz yemek yemek istemiyorsunuzz az yiyor ve doyuyorsunuzz ama sevdiğiniz bişeyi yiyemiyorsunuz diyedeee çook üzülüyorsunuz:))))Bu kadar konuşmada iksiri ver diyenleri duyar gibiyim belkide içinizde bunu yapanlarda vardır ama duyupta yapmayanlara şiddetle öneriyorum.. İKSİR TARİFİ: 1 sb ılık suya,2 yemek kaşığı elma sirkesi,1 tatlı kaşığı bal ....sabahları aç karnına akşamları yemekten önce birde akşam 6 dan sonra bişey yemiyoruz ..... iştee dostlarım bu kadar zor deyil pahalı deyil en önemlisi yan etkisi yokk süperr verdiğim kiloları buradan haber vereceğim başladığım tarih 25/05/09 herkezi bunu yapmaları ve bana destek olmaları için bekliyorumm hepinizi seviyorum a.e.olun
Etiketler: edit post
27 Responses
  1. havvanur Says:

    degett 5 günde 3kğ olmaz kıss))ev işi yapıon tadilart falan yoruluyon gidio kilolarr:)) şaka bi tarafda kıs bunu bnd dneyecegim elma krom alcaktım ama bzm komşu çok zayıflamıştı geçen gün gördüm abla kilomu aldın dedim zayıflma haplarından oldum dedi sakın alma hem param gitti hemde üstüne kilo aldım dedi kıss:))bide bnm üst komşum karı koca antrenorler lw 60 90 die bi hap satıolar çok zayıflar spor salonlarında bu haptan satıolarmış bbenide kandırıolarda 5 paketle manken gibi olusrun diolarda bn güvenemiom:))aslında ucuz olsa deeneycemde korkuyomda kıss:))ama eczanedede var bu haptann:))ama gel görki bn agır bi hastalık geçirdim bagırsakla ilgili zayıf olcam die öülrüm de kızlarıma kıyamıom kııııışu sirkeden içem bii:)))zayıfladıkça yazda bizide motive et:)))


  2. Tuğba Agaci Says:

    Sağlıkla kilo veriyorsanız bu çok güzel.Tebrik ederim.Benim ablam da elma kromun hazırlarından kullanıyor ve o da bir kaç kilo verdi.Ama bu el yapımını ona da önereceğim.Hem az masrafsız hem de sağlıklı.Ama naçizane tavsiyem,spor yapamak da çok gerekli bence..Tebrikler!


  3. havvanurrr sakın ilaç almaa bedenine verdiği tahribatları geri getiremessin hemde onları bırakınca aynen hatta daha fazlasını alıyorsunn sen sirkeyii dene memnun kalacaksın bak ben sana fazla paralı bişeyde önermiyorum komşuların parayamı ihtiyacı varmışşş ,boşver sen onlarıı. öptüm cnmm


  4. çikolata ağacı cnmm spor yapamıyorum ben üşengecim o konuda ama koşu bandı alacağım en azındanevde yürümek adına tavsiyen üzerinede tşklrr cnmm sevgiler


  5. yasenin Says:

    ç0k sevindim kil0 vermene k0lay gelsin


  6. SELDA Says:

    Başarılar dilerim hadi bakalım kim önce zayıflayıp tatile koşacak :)ya süper olurdu amma gelecek yıla kaldı canım kendine dikkat et yavaş ve kararlı git dediğin gibi yemeden olmaz gözün doyunca sorun yok az öz :) sevgiler canım .


  7. Pembe Tatlar Says:

    Daha bir saat önce arkadaşımla konuştuk... kendiside elma sirkesi ılık su ve limon yaptığını söyledi..
    Bugün başlıyorum hatta şu dk paylaşımın için sağollllll:)))


  8. şirinem Says:

    canım benim alınca ne kadar üzülüyoruz verincede nasıl seviniyoruz değilmi sadece senin değil genellikle hepimizin sorunu kilo off off şöle kolaycacık birşey yapsalarda yan etkisiz zararsız çabucak kilo verebilsek :))


  9. TATESAL Says:

    Canım bence sen elma sirkesinden değil de akşam 6 dan sonra birşey yemediğin için kilo vermişsin...Bak dene sirkeli suyu içme akşam 6 dan sonra birşey yeme aynı sonuç olacaktır...Keşke bende 6 dan sonra yemesem...Ama hayat 6 dan sonra başlıyor evde benim için...yatana kadar yiyoruz,içiyoruz...Sevgiler...


  10. Unknown Says:

    ah be gülüm bende denedim ama bir faydası olmadı bana.aslında ben çok yemek yemeyi seven biride degilim ama mucize bekledim herhalde elma sirkesinden.ama sonuç hüsran oldu.


  11. harosa Says:

    ben bağırsak sorunlarım olduğu için bunu uyguluyordum bağırsakta yara falan ne varsa temizliyormuş ama kokusundan nefret etmiştim yalnız zayıflatıyormuş ben kilo alıcam diye canım çıkıyor buna devam etsem tığ gibi kalırdım heralde o yüzden bıraktım:))


  12. fatma Says:

    benimde iki üç kilo fazlam var bende deniyecem aslında spor yapsam hemen gidecek ama yapamıyorum inşallah sen hemen verirsin koşu bandıda alırsan otomatik olanlardan al ötekiler iyi değil


  13. bende tatile gidicem haftaya caprice palace..ahh ahhh versem 2-3 kg ne ii olurdu değilmi


  14. tavsiyen için sağol bende 4 kilo verdim ama 10 günde bir kilo şeklinde yavaş yavaş zayıflamak kalıcı oluyor diye biliyorum ben form çay içiyorum elma sirkesinide kesinlikle deniycem.sağol


  15. hanife Says:

    hadi gözünaydın bende deneyim 3 kilo fazlam var


  16. ben de yaptım bu karışımı.hatta sık sık sirkeli sular filan içtim ama senin gibi de iştahtan kesilmediydim.ama elma sirkesinin kesin faydası var.ama en önemlisi 5ten 6 dan sonra bişey yememek ve bol bol su içmekten de 7 kilo verdim.çok zayıfladım.ama zayıfladım diye bırakmadım aynen diyete devam ediyorum.yani senin arkadaş ilaca güvenmiş yemişhem yeyip hem zayıf olamaz insannnn...sana canı gönülden başarılar canım...


  17. sirkeli karışımı, 2 sene önce denemiştim bir hafta içebildim midem çok rahatsızlandı bıraktım.2-3 ay içinde az ve sık yiyerek 5 kilo verdim..


  18. canım senin adına çok sevindim kilo vermek kilo almak kadar kolay değil.
    elma sirkesini bende kullandım bir süre ama unutuyordum sabah içmeyi düzensiz yapınca etkili olmuyor.hem elma sirkesinin kilo dışında birçok faydasıda var.kalp damarlarını açmaktan tutta cildi güzelleştirmeye kadar...
    doğru yoldasın takipteyim bırakmak yokkkkkk:)
    sevgilerimi bırakıyorum


  19. valla bravo yani..ama bunu kilo sanma henüz miden yani barsaktakiler gitmiş..darısı yağlarına:))öptüm..


  20. zehra Says:

    ayy bunu dogumdan sonra bende deneyeyım :)
    ben bu kıloları nasıl vercem acaba:)))


  21. uyyy usagumm, kurban olayim.. hakikaten oyle mi :)) devamin da anlat birkac hafta sonra meraktayim simdi bende... Bendenizde cok seyler denedim ama hep basarisizlikla sonuclandim.. Yemek yemeyi seviyorum arkadas, hobi gibi :)) sevgiler, medinem


  22. HÜLYA Says:

    elma sirkesinin vucuttaki yağları yaktığını biliyorum ama bu iksiri hiç denememiştim şu an 1 aydır çok katı olmayan bir diyetteyim ve her sabah 1 saat yürüyüş yapmaktayım ve 4 kilo verdim. Bundan sonrası için ilaveten birde bu iksiri deneyeyim.

    teşekkürler canım sana başarılar kolay gelsin


  23. keskinli Says:

    canim vallaha cok isime yarayacak hem dogal hem kendi yapimin denemk lazim neler denemiyoruzki birde bunu yapalim yani sevgiler iyi haftalar


  24. ev perisi;) Says:

    Canımcım bende denedim lakin pek bir fayda göremedim acaba organik sirkemi bulmak gerek ha ne dersin?


  25. Canim merhabalar, bu cok güzel hatirlatmani bana 10 yil önce Uroloji doktorum söylemisti. Sadece zayiflamaya degil daha bir cok seye fayda ediyor, ayrica bende birde elma sirkesinin faydalari diye bir kitap var, kisa bir deyinmek istiyorum.
    - miyde ve bagirsaklardaki mikrobik durumlarda,
    -tansiyon ayarlamada ve yüksek tansiyonda,
    - dis ve bogaz iltihaplanmalarinda,
    - el ve ayaklarin karincalanmalarinda,
    -hazim kolayligina,
    -kadinlarin 45-50 yaslari arasi menapoz dönemlerinide v.s.
    daha bir cok seye faydasi var. ben bir ara siselerce aylarca kullandim, ilk basta zayiflaniyor ama sonra o kadar cabuk kaybedilmiyor. Ama cok saglikli, alman arkadaslarimada doktorlari tavsiye etmis, cogu kisi bunu biliyor ve kullaniyor, hatta burda elma sirkesi tablet olarak da satiliyor. Bence bayanlarin elma sirkesine devam etmesi gerek. Aslinda bir zamandan sonra ben kullanamadim ama 1 haftadir bazi sorunlarimdan dolayi yine basladim. Cok güzel bir konuya deginmissin canim. Bencede devam et derim, saglikli ve mutlu günler, sevgilerimle...
    -


  26. atesböcegi Says:

    uzun süre önce bende icmistim elma sirkesini. güzelde kilo vermistim ilk dogumumdan sonraydi. ama yani sira spor yaptim ve beslenmememde dikkat ettim. kendi basina elma sirkesi, zencefil cayi, form cayi vs. pek faydali olmuyor. bu yüzden aksam 6dan sonra yemeyisinde cok iyi. faydasini görürsün. bende tembellestim pilatesi yapmaz oldum. onun coooooooook faydasini gördüm. sana basarilar diliyorum canim. öpüyorum


  27. LEMAN Says:

    süper vallahi denemeye deger