üç böcek bir çiçek
Duman adlı grup yeni albümündeki rezil parçasında İhlas Suresi Lem yelid velem yûled okunuşlu 3. ayetini; şarkıda "lem yelid velem löp yutar" şeklinde okuyarak açıktan dalga geçiyor.Lütfen tepkisiz kalmayalım. Hem mesajı ileterek bilinçlenmeyi sağlayalım, hem de yetkili mercileri bilgilendirerek bu rezilliği durduralım.Allah ahirette "Ey Kulum! Kitabımla dalga geçildi, buna karşılık sen ne yaptın?" diye sorduğunda; Ey Rabbim; ben gücümün yettiğince doğrunun yanında durdum ve onları engellemeye çalıştım diyebilelim. Bilinir ki; Nemrud, Hz.İbrahim'i ateşe atıp yakmak istemiş tir. Kocaman bir ateş yakılır, alevler göğe yükselir. Küçücük bir karınca su taşımaktadır. Ona sorulur; ne yapıyorsun diye. O küçük karınca der ki; yanan ateşi söndürmek için su taşıyorum. Ona denilir; ama senin taşıdığın su onu söndürmez. Karınca şöyle cevap verir; Biliyorum, ama birincisi ben Hakkın yanında bulunarak tarafımı belli ediyorum ve elimden geleni, gücümün yettiğini yapıyorum. Kutsalı olmayan kutsala saygıyı bilmez. Bunu yapanlar bilmiyorsa, kutsalımıza karşı hassasiyetimizi başkasından beklemeden biz korumalıyız. Durumu düzeltmeye ve yapanları boykota tüm duyarlı Müslüman Kardeşlerimi davet ediyorum.(Bahsi geçen ayet İhlas Suresinin 3.Ayetidir ve Anlamı: O(Allah) doğurmamıştır, doğurulmamıştır.)
Etiketler: edit post
12 Responses
  1. harosa Says:

    DUYARLILIĞIN İÇİN TEŞEKKÜRLER KARDEŞİM HİÇ BİLMEDİĞİM BİR GRUP AMA ONLARI ŞİDDETLE KINIYORUM BU YAZINIDA MSN ADRESİMDEKİ BÜTÜN ARKADAŞLARIMA YOLLAYACAĞIM KENDİNE İYİ BAK SEVGİLER


  2. Doyumluk.... Says:

    daha neler......bakalım şarkılara daha neleri koyacaklar....korkunç...


  3. Pembe Tatlar Says:

    Canımmmm duyarlılığın için yüreğine sağlık....
    Allah belalrını versin....


  4. havvanur Says:

    arkadaşım haberein olsun kopyaladım senden problem olmaz die sinirim bozulduu bari dinime küfreden müslüman olsa derizya kafirlerrr ..


  5. Unknown Says:

    DELİ DEMEK DELİLERE HAKARET OLUR.BUNLAR ŞEYTAN HERHALDE.


  6. zehra Says:

    aman allahım bunu sımdı senın sayesınde duydum
    nasıl oldum anlatamam
    resmen urperdım ...
    rabbım sen yanılanlara dogru yolu goster
    bu konuda kesınlıkle tepkısız kalmak ıstemıyorum en kısa surede gereken sekılde tepkımı belırtecegım


  7. TATESAL Says:

    Canım Havvanurda yayınlamıştı onada yazdım yorumumda bu adamlar ya rant peşinde ne yaptıklarını bilmiyorlar yada bilinçli yapıyorlar ki eğer bilinçli ise rabbim cezalarını verecektir....Esefle kınıyorum....Senden de Allah razı olsun!!!!


  8. bende geçen gün bir yerde okudum. malesef yeni neslin beğenerek takip ettiği bir grup.çocuklarımı uyardım.duyarlılığın için teşekkürler.


  9. fatma Says:

    şarkıyı dinlemedim ama duymuştum inşallah hrkes senin gibi düşünürde oşarkıcı bozuntularıda müslüman bir ülküde yaşadıgımızı anlarlar ALLAH'ım böyle düşünenleri ıslah etsin


  10. reyyan Says:

    canım bende ilk defa senin sayende duydum. Nasıl yaparlar böyle bir şeyi ALLAH CC.ıslah etsin bunları..
    YAZIK ÇOK YAZIK..
    RABBİM ELBETTE CEZALARINI VERECEKTİR...
    Çok üzüldüm bu duruma:(

    ALLAH CC.razı olsun canım...


  11. TAZE NANE Says:

    Hiç haberim yoktu.
    İyi ki yazdın burada......


  12. allah belalarını versin....