üç böcek bir çiçek
Bu tarifimi blog arkadaşım ZEYNEP e yolluyorum kolay gelsin gülüm

MALZEMELER:

125 gr teryağ

1 sb un

1 sb su

4 yumurta

1 fiske tuz

KREMASI:

Yarım kg süt

4 yk un

1 sb şeker

1 pk vanilya

ÜST ÇİKOATA SOSU:

5 sb süt

3 yk un

3 yk kakao

5 yk şeker

1 pk çikolata sosu

YAPILIŞI:

İlk olarak kremanın bütün malzemelerini koyarak kremayı hazırlayalım ve soğuması için kenara alalım.

Yağda unu biraz kavuralım.suyunu koyup kıvama gelene kadar karıştıralım.Ilınınca 4 yumurtayı tek tek kırarak bir fiske tuzda koyup iyice yedirelim kaşık yardımı ile tepsiye dizelim.Kızgın fırında beyaz olarak pişirelim.Hamburger gibi bıçakla ortadan keselim krama koyup kapatalı.Kenarlarından taşmasını umursamayın taşsın üzerine çikolata sosu gelince kapanıyor.

üst çikolata sosunuda hepsini karıştırarak pişirpsıcak olarak profiterollerin üzerine döküyoruz.bir gün sonra yenirse daha güzel oluyor AFİYET BAL ŞEKER OLSUNN

Etiketler: edit post
26 Responses
  1. hanife Says:

    muhteşem bir görüntü eline sağlık


  2. AskinAy Says:

    ellerine saglik canim benim,isil isilda negüzel parliyor öyle afiyetler olsun öptüm coook...


  3. MELTEM Says:

    ELLERİNİZE SAĞLIK.ÇOK ENFES GÖRÜNÜYORLAR...TARİFİNİZ İÇİN ÇOK ÇOK TEŞEKKÜRLER..SEVGİLERLE..HOŞÇAKALIN...


  4. SELDA Says:

    canım kolay gelsin rabbim iyilerle karşılaştırsın dualrım seninle püf noktası sabırsabır sabır:)tüm yorumlarında haklsın insanlar krizi fırsata çevirme derdindeler beğendiğin modeller varsa resimleri kaydet hepsini sırayla incele orta yolu ancak böyle bulabilirsin senin için lük ve kullanışlımı sademi renkli boyalı evleri seviyorsan rengarenk evde akşama kadar duarbiliyorsan kendin gibi renkli bir mutfak yapmalısın yok benim gibi başkasında gördüğünde çok beğenip 1 gün boyunca kaldığında ruhun daralmaya başlıyorsa demekki sen beyazdan hoşlanıyorsun ben böyle çözüm buldum kendini iyi tanımlamalısın nette sevdiklerini yayınla bakalım fikir alışverişide yararlı olabilir mutfağının şimdiki resmide nereye ne yapılabilir diye değişik fikirleri çıkarabilir sevgiler canım herşey gönlünce olsun


  5. ağzımı şapırdatarak yazıyorum canım...öyle çok severim ki ellerine sağlık...


  6. Adsız Says:

    Nasılda güzel görünüyor, çok severim ellerine sağlık canım.


  7. ağzımın suyu aktı en sevdiğim tatlı profiterol ellerinize sağlık


  8. Unknown Says:

    HIIIM ELLERİNE SAĞLIK BENDE YAPICAM BU PROFİTEROLDEN BAKALIM NE ZAMAN KISMET OLUCAK KIZ ÇOK SEVİYOR BENİM...


  9. zehra Says:

    super gorunuyor resmen bıttım burda yok yok krızım tuttu ellerınıze saglık


  10. Betül KAVAL Says:

    tam rejimdeyken hiç olmadı bu yaa ellerine sağlık çok severim bende.

    bakalım ben evde yaptıklarımı yemeden nasıl duracam..

    sevgiler


  11. atesböcegi Says:

    offff... nefis olmus. ellerine saglik canim. hmmmm... profiteroller tam bir cikolata banyosu yasiyor. icine atlayasim geldi. sevgiler...


  12. Pelin Says:

    Bol çikolata soslu nefis görünüyor.Ellerine sağlık
    Sevgiler


  13. ne müthiş bi görüntü böyle
    ellerine sağlık


  14. eldivenlerim Says:

    süper olmuş, enfes gözüküyor, ellerine sağlık arkadaşım.....


  15. Hımmm nefis bir lezzet pek severim ellerinize sağlık...
    Sevgiler...


  16. pelince Says:

    Çikolata sosu eşliğinde ne güzel de yenir,ellerine sağlık....

    Sevgilerimle.


  17. havvanur Says:

    görüntü muhteşem bn hep hazır alıyorum denemek lazım paylaşım için tşk takipteyiz


  18. esr@ Says:

    ellerine sağlık canım çok severim


  19. fatma Says:

    ne güzel tarifleriniz var öyle.takipteyim bundan sonra...


  20. birsence Says:

    canım ellerine sağlık...her yaptığın gibi bu lezzetinde nefis gözüküyor....


  21. şirinem Says:

    yemede yanında yat olmuş bunlar ama ben yemeden duramam çok sevdiğim bir tatlı ellerinize sağlık arkadaşım


  22. GeCe Says:

    resmen ağzım sulandı ya harika görünüyor


  23. herşey harika olmuş.ellerine sağlık canım.nefis...


  24. sevil Says:

    fatma hanımcım bu lezzeti kim sevmez hımmm tutmayın beni bak gene krizim tuttu aldım biarz kaçtım:))
    sevgiler
    sevil


  25. Ellerine sağlık. Nefis görünüyor. Olsada yesek ımmm...


  26. yemek planet Says:

    ellerine sağlık muhteşem görünüyor