üç böcek bir çiçek
BİR KİMYACININ ULUSA SESLENİŞİ
Diploma tezimi türküyenin ünlü margarin fabrikasında hazırladım.Kokususlaştırılmış ve arıtılmış sıvı pamuk çekirdeği yağını hidrojene ederek doyurmanın ve de vücud ısısına son derece tehlikeli yaklaştırmanın nesinin akla uygun olduğunu ne ben çözebildim nede bu konuda benden çook daha bu konuyu bilmesi gerekenlere tüm uğraşlarıma rağmen Çözdürebildim.......
Stajımı ve tezimi başarıyla bitirdim,hocama teslim ettim.Ogün bu gündür margarini yememeye karar verdim ve uyguladım.Margarin ambalajlarına,kesinlikle,sigara ambalajlarına getirilen zorunluluk getirilmelidir (MARGARİN SAĞLIĞA ZARALIDIR) Yazılmalıdır.
İŞTE EN İLGİNÇ KISMI
Margarin plastikten yanlızca 1 molekül farklıdır.İşte bu gerçek beni hayatım boyunca bir daha margarin ve diğer hüdrojene yiyecekleri yemekten alıkoymuştur.Hidrojene demek moleküler yapısına hidrojen eklenmiş demektir.
Kendinizde deneyebilirsiniz.Bir paket margarini alın gölge bir yere koyun iki gün içinde şunları gözlemliyeceksiniz.Üzerinde bir tane bile sinek yok.Bu size birşeyler anlatmalı.Çürümemiş ve kötü kokmamış çünkü hiçbir besin değeri yoktur ve üzerinde hiçbirşey gelişmez.Hatta mikro organizmalar bile yerleşmez NEDEN???? Çünkü neredeyse plastik.Evinizdeki plastik kabloyu eritip ekmeğinize sürermisiniz?İsterseniz yemeye devamedin ama en azından gelecek nesillere yani çocuklarınıza bu vicdansızlığı yapmayın.......
Bu maili aldıktan sonra evdeki margarinleride attım ve birdaha bile bile yiyemem.MİSSS GİBİ TEREYAĞIM DURURKEN PLASTİKMİ YİYECEĞİM lütfen sizde duyarlı olun.. SAĞLIKLI GÜNLERR..
Etiketler: edit post
15 Responses
  1. 3prenses Says:

    evet bunu kızım okulda da öğretmeninden öğrenmiş anlatmıştı.bende yıllardır kullanmıyorum zaten.


  2. SELDA Says:

    haklısın canım 1 yıldır almadım geçenlerde 3 paket aldım sırf teryağın ölçüsünü ayarlayamadığım için ama onuda çözdüm 1 kilo teryağını 4 e böl 250 gr lık pasta börek poğaça ölçülerine kullanmak için yeterli oldu en yakın zamanda mutfak tartısı tedarik edip kesin çözümü koymuş olurum margarin hayatımıza girdiğinden beri hastalıkların artışına bakarsak anlarız zararını böyle paylaşımlar çok güzel arada birbirmize hatırlatmakta fayda var saol canım :)


  3. keskinli Says:

    canim günaydin hayirli cumalar


  4. hanife Says:

    güzel ziyaretin için teşekkür ederim margarinle ilgili yazıyı okuyunca çok şaşırdım sağlık bakanlığı bunlara nasıl izin veriyor anlamıyorum insan sağlığı bu kadar değersizmi


  5. GeCe Says:

    bende bilmiyordum sağol canım


  6. Unknown Says:

    BEN BU YAZIYI OKUYALI ÇOK UZUN ZAMAN OLDU AMA MALESEF HİÇ BİR ŞEKİLDE MARGARİN YEMEKTEN KENDİMİ ALIKOYAMIYORUM.TEREYAĞININ KOKUSUNU VE LEZZETNİ BENİMSEYEMEDİM BİR TÜRLÜ HATTA O KADAR KÖTÜ Kİ SOFRA ENVAY ÇEŞİT YİYECEKLERLE SÜSLENMİŞ BİLE OLSA MARGARİN YOKSA O SOFRAYA OTURMAM ÇÜNKÜ MARGARİNSİZ KAHVALTI DÜŞÜNEMİYORUM SAOL BİLGİLENDİRİDĞİN İÇİN OKUMUŞTUM BU YAZIYI KIZMI UZAK TUTUYORUM ZARARLI OLDUGUNU HER ZAMANDA DİLE GETİRİYORUM AMA KENDİMİ YEMEKTEN ALIKOYAMIYORUM...


  7. zehra Says:

    ınanmıyorum gercekten boyle oldugunu bılmıyordum oysa ne kadar tuketırım ben bundan sonra daha dıkkatlı olacagım cok saol canım paylasım ıcın


  8. ben de pasta ve kurabiyelerde kullanmam gerekirse şu kahvaltılık olan yumuşak yağlardan kullanıyorum.bilmem onlar da aynı şekilde mi.onun dışında sıvı yağ tercihim.


  9. eldivenlerim Says:

    doğru söylüyorsun, paylaşımın için teşekkürler arkadaşım.....


  10. eviminnuru Says:

    vallahi bende bilmiyordum paylaşımın için teşekkürler


  11. Unknown Says:

    Offf bende okumuştum bu yazıyı elimden geldiğince tereyağ kullanıyorum ama yinede margarinde hiç kullanmıyor değilim.
    paylaşımın için sağol canım
    öpüyorum.


  12. AskinAy Says:

    paylasim icin sagol canim bende en fazla siviyag kullaniyorum,margarini ise cok cok nadir,tereyagin lezzeti bile farkli güzel oluyor zaten,sevgiler...


  13. Unknown Says:

    Teşekkürler arkadaşım.Zaten evime margarin hiç giremedi.


  14. Pelin Says:

    Ben de son 5 senedir kullanmıyorum. Uyarın için teşekkürler
    Sevgiler


  15. Adsız Says:

    gercekten haklılar nelerden vazgectık bu insafsız insan saglıgını düşünmeyenler yüzünden demi..