üç böcek bir çiçek
Kurtarabildiğim kadarının resmini çekebildim.
MALZEMELER:
4 sb un
yarım çb sıvıyağ
1 pk maya
1 tk şeker
1 tk tuz
Alabildiğine ılık su
kaşar rendesi
susam

YAPILIŞI:
Kaşar ve susam hariç yoğuruyoruz.Hamurdan mandalina büyüklüğünde parçalar alıp elimizle açabildiğimiz kadar açıyoruz arasına kaşar rendesi koyup rulo yapıyor ve buruyoruz açma şekli veriyoruz.Önce suya sonra susama buluyoruz ve tepsiye dizerek 1 saat mayalandırdıktan sonra 200 c fırında pişiriyoruz AFİYET OLSUNNNN...
Etiketler: edit post
15 Responses
  1. SELDA Says:

    yaaaaaaaa:)kızım zaten evde sefilleri oynuyorum yapılırmı bu bana :(fırın bi tarafta oturma odasında ocak buzdolabı :)un nerde yumurta nerde belli değil çabuk bunları paket yap bana gel :)yerde piknik yaparız:)ellerine sağlık canım şifa olsun.


  2. hanife Says:

    en kısa zamanda deniyeceğim hem güzel hem pratik


  3. çok güzelmiş...eline sağlık...yani buradan bile mis gibi kokusunu tahmin edebiliyorum.sevgiler


  4. Unknown Says:

    Fatmacım iyi geceler tatlım şablonumu
    beğenmene çok sevindim.Birçok kardeşimin şablonlarını değiştirdim.
    http://btemplates.com sitesinde harika şablonlar var.Ordan şablon seçersen şablonu masaüstüne kaydet sonra bloğunda html düzenleden gözata tıkla şablonun üstünde küre olan simgesini seç yükle de.Yapamazsan sor sevgiler...


  5. Hamarat Anne Says:

    BU SAATE COK LEZIZ GORUNDU GOZUME:))


  6. Çok güzel olmuş. Ellerine sağlık. Sabah sabahta canım istedi ama :(


  7. Unknown Says:

    BU SİMİTTEN BENDE YAPTIM AMA HEMEN PİŞMİŞLER YADA BANA ZORMU GELDİ PC BAŞINDAN KALKMAKTA BANA VAKİT HEMEN GEÇMİŞ GİBİ GELDİ YAKTIM BEN BU SİMİTLERİ:( O GÜNDEN BU YANA BİRDAHA CESARET EDİPTE YAPAMIYORUM BİRDE BİRLEŞTİRMEDE ÇOK ZORLANMIŞTIM PEKMEZLİ SUYA BATIRINCA HAMUR HEPTEN YUMUŞUYOR BENDE SABIR OLSA NELER YAPICAMDA NERDE KOLAY İŞ FIRT FIRT HEMEN BİTİCEK BEN ORDAYIM HİÇ SEVMİYORUM BU HUYUMU YA İNSAN SEVMEDİĞİ HUYLARINDAN 21 GÜN İÇERİSİNDE VAZ GEÇEBİLİRMİŞ KENDİ İRADESİYLE BENDE VAZGEÇİÇEM :)
    SENİN SİMİTLER HARİKA GÖRÜNÜYOR ...


  8. GeCe Says:

    böyle tombul mu oluyormuş çok güzel görünüyor simidi de çok severim ellerine sağlık


  9. Ellerine sağlık canım. Ne kadar güzel görünüyorlar simitler :))

    Sevgiler...


  10. ahsapboyaci Says:

    merhabalar arkadaşım simitler çook harika görünüyor sevgiler hayırlı akşamlar


  11. AskinAy Says:

    simit harika görünüyor canim ellerine saglik sevgiler..


  12. wawww süper görünüyor yeni açtım pc yi bu ne yahu ellerine sağlık


  13. Harika görünüyor,ne güzelde kabarmış!bayıldım,tarifi deniyeceğim,sevgiler.


  14. keskinli Says:

    canim süper olmus simitlerin mutlaka yapicam ellerine saglik sevgiler hayirli cumalar


  15. Unknown Says:

    çocukluğum ve genç kızlığımın bir bölümü Boluda geçti,benim güzel Bolum,her şeyi güzeldir.Teşekkürler.