üç böcek bir çiçek





























Hafta sonu uykudan güneş ışığıyla uyandık.Kahvaltımızı yaptık.Gezme vaktii diyerek sapanca ya gittik evimizin bahçeli oluşu kış kasvetini bahçemizden silmeye başlayalım dememize neden oldu.Sapancadaki çiçekçileri turlamaya başladık saksıları vede mart çiçeklerini görünce almamanın imkanı yok.Aldık ektirdik balkonumuza koyduk,eşimle beraber balkonlarımızı yıkadık azda olsa kış kasvetini sildik.Şimdi yazı 4 gözle bekliyoruz.Güllerimiz ve diğer çiçeklerimizin açmasını sabırsızlıkla beliyoruz.Sizlerinde bu güzellikleri görmeniz için resimlerimizi yayınlıyorum.Umarım beğenmişsinizdir.GELL YAZZ GELLLL






Etiketler: edit post
18 Responses
  1. AskinAy Says:

    Nekadarda ferah güzel icacici resimler bunlar:))Yüzümüzde güller actirdiniz,tesekkürler..Bütün günleriniz nese icinde civil civil gecsin insallah,sevgiler..


  2. gül Says:

    harika bi ev güle güle oturun bayıldım bahçeli sakin ohh


  3. Unknown Says:

    EVET ARTIK YAZ GEL BENDE BU SABAH EVİN İÇERİSİNE DOĞAN MİS GİBİ BİR GÜNEŞLE UYANDIM KALK DEDİM UYUMAK OLMAZ BÖYLE GÜZEL HAVADA KAPI BACI AÇIK OTURUYORUZ ÇİÇEKLER ÇOK GÜZELLER SAPANCAYA GİTMİŞTİM HARİKA BİYER SAPANCA GÖLÜ GÖRÜLMEYE DEĞER...


  4. 3prenses Says:

    harika ya güle güle oturun


  5. muhakkak sizlere yazın bütün çiçeklerim açtığındada resimlerini çekip göstereceğim bu daha kış kasveti ozaman hatta gelin bir mangal partisi yapalımmm ne dersiniz


  6. çiçekleri çok severim ama bakmayı hiç beceremem.açtıktan sonra kimbilir ne kadar güzel görünücekler.


  7. Unknown Says:

    Harika bir evin var güle güle sağlıkla oturun.mangal partisine koşa koşa gelirim bu güzel bahçede süper olur.
    öpüyorum canım


  8. Adsız Says:

    askıdaki saksıdan sarkan sarı-mor çiçeğe bayıldım, ismi nedir?


  9. SAKSIDAKİ SARKAN ÇİÇEK ERCAİL FAKAT İTHALMİŞ O YÜZDEN BUKADAR UFAK NORMALDE BİRAZ DAHA İRİ OLUYOR.MELİHA CIM GERÇEKTEN GELECEĞİNİZİ BİLSEM UÇARAK YAPARIM MANGA PARTİSİNİ UMARIM BİR GÜN ODA OLURR ÇOK SEVİNİRİM ÖPTÜM HEPİNİZİ


  10. çok güzeller mangal partisine benide çağırınnnnnnnnn .


  11. EMİN OLUN YAPARSAM HERKEZİ DAVET EDECEĞİM.BENİ ÇOKKKKMUTLU ETTİNİZ ARKADAŞLARR TEŞEKKÜR EDERİMM SİZLEREE...


  12. SELDA Says:

    kesinlikle muhteşem bayıldım bağ evimin modelini buldum :)kopya çekmek lazım allah ağız tadı versin canım mutlu bir yaşam senin ve ailenin olsun:)


  13. SELDA Says:

    bana kalsa bende senin gibi bahçeli evde oturcam hatta bağda yaşamak en büyük isteğim bu yüzden küçük bir evmi yapsam yoksa senin evin gibi büyük mü düşünsem kararsızım :)zamanla belli olur .


  14. Selda cım benden sana tavsiye çok büyük yapma işi çok zor.Güzel ama zahmeti çok iş bitmiyor.Ama yinede güzel.ALLAH gönlüne göre versin cnm arkadaşım.SENİ SEVİYORUMM SEVGİLER...


  15. SELDA Says:

    tamamdır valla böyle tavsiyelere canım kurban benim annecikte diyor ama onu hiiiç dinlemeyerek üzen ben haince gizli planlarımda kocaman bir ev çiziyorum :)ama şu dakikadan sonra küçük ama planlı bir ev olsun yeter diyorum canım saol önerilerin için sonuçta hafta sonu için yeter bide temizlikle uğraşmam demi ama :)aynen bende seni seviyorum bide yüzyüze görüşsek ne olur rabbim bilir:)


  16. Merhaba. Hayallerimi süsleyen çok güzel, bahçeli bir ev. Güle güle, sağlıkla, sevdiklerinizle beraber oturun, inşallah. Bahçenize bayıldım. Keşke benim de bir bahçem olsa da uğraşabilsem. (2 metre kare bile olsa yeter.)Sevgiler.


  17. Adsız Says:

    Merhaba. Bir Sakaryalı olarak Sapanca Gölümüz ve çevresi ile hep gurur duymuşumdur. Tek sorun çarpık yapılaşma. Güzelim ormanların içine yapılan saçma sapan yazlıklar o güzelliği yok etmekte. Yine de İstanbul'un stresli yaşamından sonra, hafta sonları Sapanca ve Maşukiye'ye yaptığımız gezilerde, nefes aldığımızı hissediyoruz. Sizin bahçenizde muhteşem görünüyor.


  18. bugün buraya kar yağdı.bu içaçıcı resimler çok iyi oldu benim için.sevgiler canım.seni listeme ekliyorum...