üç böcek bir çiçek
Bugün oğluşumun okulunda veliler arasında pasta yarışması düzenledik.İlk duyduğumda katılıp katılmamakta tereddüt ettim ama oğlumun ısrarı sonucunda katıldım.Akşam oğluşumla pasta yaparken (anne içine benim çikolatamıda kat sen birinci olursun)diyen oğluma uyarak çikolatamızıda kattık veeee bugün birinci olduğumuzda oğluşumun yüzündeki mutluluğu anlatamam (anne ben sana du etmiştim birinci ol diye)canımm benimmm herşey senin için
sizlerle pastalarımızı paylaşmak istedim
BİRİNCİ PASTAMIZ
İKİNCİ PASTA ÜÇÜNCÜ PASTA

VEEEE DİĞER PASTALAR



















































27 Responses
  1. ays Says:

    Tebrikler :) ellinize saglik,cokta lezetli gorunuyor :)


  2. hanife Says:

    tebrik ederim arkadaşım oğluşun ve senin adına çok sevindim ellerine sağlık


  3. havvanur Says:

    kızz birinciligin için tebriklerr haketmişsin kıss bogazında kalmasın emii:))kıs pastane aç bu ne güzellik anam anamm kıyıp yiyemz kıs insan bunları ALLAH VE MUHAMMED yazılarını nasıl becerdin ellerin dert görmesin inş


  4. fatmacığım tebrikler,ellerine sağlık..
    alt sıralarda sarılı yeşilli şeker hamurlu bir pasta var o da bayaaa güzelmiş dereceye giremedimi?


  5. Doyumluk.... Says:

    Tebrik ederim.Gerçekten 1.olacak pasta yapmışsın.eline koluna sağlık.öptüm...


  6. havvanur Says:

    kıs bunlar yarışmaın pastaları demi kafam soradan çalıştı kardenizlik varya ondan sanırım


  7. tebrik ederim,elinize sağlık.
    pastanız süper olmuş


  8. cansudere Says:

    TEBRİKLER COK GÜZEL GÖRÜNÜYOR DİGERLERİ DE COK GÜZEL SİZİNKI Bİ BAŞKA EEE HAKETMİŞSİNİZ SEVGİLER HMM BU ARADA HAVVANURUN İÇTEN SICAK SAMIMI YORUMLARINA BAYILIYORUM SEVGİLER.....


  9. tebrik ederim canım.pastan harika olmuş...diğer pastalar da çok güzel..


  10. tebrikler.. birinci olmana çok sevindim arkadaşım ..


  11. LEMAN Says:

    canım mehaba tebrik ederim öncelikle vallahi ablanı iyiki tanıdım sayesinde senıde çok becerıklısınız gerçektende güzel paylaşımlara sevgiyle kal


  12. LEMAN Says:

    ben bide çok gül olan varya üzerinde onu begendim ikincide çok anlamlı ay hepsi gerçi emek verılmış güzel ama burdan oylayım dedim kendimce


  13. hepinize candan teşekkürler bu pastalara puan verilirken GÖRSELLİK,SUNUM,KULLANILANMALZEMENİN UYUMU,VEEE EN ÖNEMLİSİ TADINA puan verildi evet Allah Muhammed yazılı olanın görüntüsü güzeldi ,emek sarfedilmiş ama tadı için bişey diyemiyeceğim zaten bende birinci olduğumu öğrendiğimde çok oldum nasip miç ne diyeyim


  14. Unknown Says:

    tebrikler canım.birinci olacak kadar güzel bir pasta yapmışın.ee bir de ogluşunun duası tabiki etkili olmuştur.


  15. Unknown Says:

    Canımmm maşallah harika pastalar varmış ellerine sağlık ödülün için tebrik ederim sevgiler...


  16. Unknown Says:

    MAŞALLAH HER BİRİ ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR BÜTÜN ANNELERİN EMEKLERİNE SAĞLIK ..
    BİRİNCİLİĞİNİ KUTLUYORUM CANIM AMA HAKKETMİŞSSİN...


  17. gül Says:

    merhaba tebrikler pastanız harika diğerleride tabiki sevgiler


  18. Tinker Bell Says:

    Tebrikler,hakikaten çok şık görünüyor...


  19. tekrar tebrikler canım.hediyelerin de çok güzel..


  20. aşevi Says:

    tebrik ederim,gerçekten çok çıtı pıtı...


  21. Oyyy pastalar tam yarışmış hani.
    Tebrik ederim pastanda harika görünüyor ellerine sağlık.
    Sevgiler.


  22. Merhaba. Birinciliğiniz için tebrik ediyorum. Çok güzel bir pasta ellerinize sağlık. Sevgiler.


  23. canım hakikaten pastan 1.liği hakediyor ellerine sağlık


  24. Damak Tadı Says:

    TEBRİKLER CANIM!


  25. Unknown Says:

    ellerinize sağlık..harika görünüyor bütün pastalarınız..ödülleriniz için de tebrikler..sevgiler:)


  26. reyyan Says:

    tebrikler canım arkadaşım.
    ellerinize sağlık pastalarınız çok güzel görünüyor.


  27. SELAMUN ALEYKÜM

    Etkinliğime buyurun
    Gönderen :http://tarifdunyasi.com/
    42. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM
    SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
    http://porselendemlik.blogcu.com
    http://birdemliksohbet.com
    http://gelibolu17.blogspot.com/
    http://selmahlc.blogcu.com/
    tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için

    4 MAYIS 2009 - 18 MAYIS 2009
    TARİHLERİ ARASINDA

    http://tarifdunyasi.com/

    YANİ BEN YAPACAĞIM.
    SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
    HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ.
    TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
    VE TARİFİNİZE"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 42.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİMBU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.
    ETKİNLİĞİMİZE YEMEK GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM.
    LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM.
    SEVGİLER