üç böcek bir çiçek



11 Responses
  1. fatma Says:

    TEBRİKLER.PASTALAR SÜPER OLMUŞ GERÇEKTEN


  2. TAZE NANE Says:

    Tebrikler canım.


  3. hanife Says:

    tebrikler arkadaşım ödüllerin çok güzel ,ovaleti pastakalip diye pasta malzemeleri satan bir siteden aldım ovalet pastaların hafif ve yumuşak olmasını sağlıyor aynı hazır pastane pastaları gibi oluyor umarım anlatabilmişimdir kocaman öpücükler


  4. LEMAN Says:

    HEDİYENDE COK ŞIK VALLA


  5. havvanur Says:

    GÜZELMİŞ KIS İYİ HEDİYELER DÜN YAZMAYIU UNUTMUŞTUM HEDİYEN NE DİE SORADA MERAKLI GÖRÜNMEYEM DİDİMDİİİ:))


  6. havvanur meraklı ol kısss ben senden meraklıyımdırr :)))))))))


    canlarım hepinize tşkr ederimmm


  7. Tebrikler. Hepsi çok güzel.Sevgiler...


  8. TATESAL Says:

    Tebrikler canım,gerçekten pastan şahane olmuş,bir dilim tadına baksaydım keşke....hediyelerin de çok anlamlı,rabbim nebimize yakın eylesin cümlemizi...


  9. fatma Says:

    düzceden Fatma tebrik ederim hediyelerinde çok güzel herşey evlatlarımız için


  10. GeCe Says:

    tebrik ediyorum katılmak bile güzel bir tecrübe pastan da haketmiş doğrusu


  11. sinarana Says:

    maşallah ben de tebrik ediyorum..öyle güzel hediyelerin var ki:) daha ne olsun...
    eller maharetli.:)

    bu arada bende sizleri tanımayı çok isterim..
    sevgi muhabbet daim olsun..