üç böcek bir çiçek
Bu pastamı etkinlik için arkadaşım GÖNÜLDEN GELEN TATLAR a yolluyorum kolay gelsin cnmm

MALZEMELER:

5 yumurta
5 fincan şeker
5 fincan un
yarım pk kabartma tozu
yarım çay b sıvıyağ

KREMASI:
1 lt süt
1 sb şeker
1 sb un
1 pk vanilya
1 pk kremşanti


YAPILIŞI:

Yumurta,şeker beyaz olup köpürene kadar çırpılır.Un,şeker,vanilya,kabartma tozu katılarak çırpılır ve yağlı kağıt serilmiş bir tepsiye yayılır.170 c fırında pişirilir.Başka bir yerde kremşanti hariç diğer malzemeler pişirilir soğuduktan sonra kremşantide koyularakçırpılır ve krema hazırlanır.Keki enlemesine değil boylamasına 2 ye bölerek sütle ıslatıyoruz bir tarafına kremayı sürüyoruz çilekte koyup diğer parçayı üzerine kapatıyoruz üzerine krema sürüp çilekle süslüyoruz bir gece bekletip yenirse daha güzel oluyor AFİYETLER OLSUN......
Etiketler: edit post
23 Responses
  1. hanife Says:

    süper olmuş arkadaşım çok iştah açıcı görünüyor eline sağlık


  2. bahar Says:

    canım mailini bu sefer aldım, geçen bir aksaklık oldu galiba, her neyse. Yakında görüşmek dileğiyle,sevgiler


  3. mmmm koca bir dilim alabilirim.eline sağlık canım..


  4. armina Says:

    Harika bir pasta olmuş, tam da çilek zamanı. Ellerine sağlık canım.


  5. reyyan Says:

    ellerine sağlık canım. çok güzel görünüyor.
    sevgiler...


  6. keskinli Says:

    canim bu pastada sahane ama ben su altaki ALLAH ve MUHAMMED yazan pastaya bayildim tek kelime süperrrr
    ellerine saglik balim sevgiler iyi hafta sonlari ödülün icinde tebrikler


  7. yemekelisleri Says:

    tesekkür ederim gene beklerim


  8. harosa Says:

    günaydın sabah sabah ziyaretegeldim ellerine sağlık harika olmuş


  9. ahsapboyaci Says:

    ellerine sağlık arkadaşım çok ghüzel görünüyor güzel bir hafta sonu dilerim sevgiler


  10. Unknown Says:

    HARİKA GÖRÜNÜYOR CANIM ÇOKDA CANIM ÇEKTİ TATLI KRİZİNDEYİM BUGÜN MUTFAĞA YOL ALSAM İYİ OLUCAK:(
    GÜZEL BİR HAFTA SONU GEÇİRMEN DİLEĞİYLE...


  11. eldivenlerim Says:

    muhteşem bir görüntü, ellerine sağlık arkadaşım.......


  12. gül Says:

    elinize saglık çok güzel görünüyor


  13. Doyumluk.... Says:

    Bir dilim aldım....eline sağlık


  14. zehra Says:

    cok guzel gorunuyor ellerıne saglık


  15. GeCe Says:

    eline sağlık bu da nefis görünüyor


  16. Unknown Says:

    görüntü süper.tadıda harikadır eminim.


  17. Damak Tadı Says:

    Çok nefis görünüyor,ellerine sağlık..Güzel bir hafta diliyorum..


    Sevgiler..


  18. atesböcegi Says:

    muhtesem olmus. ellerine saglik canim.
    görünen o ki pasta yarismasina birinciligi hak etmissin. hediyelerinde coook güzel. sevgiler canim.


  19. Sevde Says:

    Arkadaşım pastan enfes görünyor, tamda çikolata krizim tutmuşken bu resmi görünce iyi depreşti :)
    Öpüyorum seni...
    Sevgiler


  20. SEVİL Says:

    ANIM ELLERİNE SAGLIK NEFİS OLMUŞ....


  21. pelince Says:

    Nefis olmuş,çilekli pastayı kim sevmezki zaten:)
    Ellerine sağlık...


  22. Canim ellerine saglik cilekli pastan süper olmus.
    Canim gercektende keki ince oluyor. arkadas naylon iple kesmis, ben yapamadim ince uzun bir bicakla dikkatlice kestim, kirilmiyor korkma, kirilirsada yine üzerine eklersin belli olmaz, kolayliklar dilerim, yarin aksama misafirm var tekrar yapacagim, sevgiler...


  23. sinarana Says:

    çok güzel görünüyor:) böyle pastaların hastasıyım..birgün denemek istiyorum..:)süslü püslü:)