üç böcek bir çiçek
Biz iki kız kardeşiz ne abim var ne kardeşim ,ama allah bana öyle bir abla vermişkiiiiii hepsine bedel .Benim tek dayanağım ,arkadaşım,dostum olan ablacım allah onun ömrünü benden uzun etsin.Her zaman yanımda olan ablam bana neler yollamış.Canım, benim perişan halime dayanamamış birrr koca alman pastasını tam kargoya verecekken amcamın oğlunu bulmuş vee taaaa istanbuldan pasta yollamış:))) Bakmayın sakın resimdeki küçük dilime yedim yedimm ve sonunda kalan bu dilimi çekebildim.Valla ne diyeyimm süperr süperrr olmuşş bitti:((((ama hala tadı damağımda.ABLAM benimm yaradanına kurban ellerine sağlık.Evet eğer bu güzel lezzetin tarifini isterseniz eyerhagu dan bakabilirsiniz.ABLAM CANIM HERŞEYİM TEKRAR TEŞEKKÜRLER İYİKİ VARSIN İYİKİ BENİM ABLAMSIN SENİİİ SEVİYORUMM ....
Etiketler: edit post
20 Responses
  1. Doyumluk.... Says:

    Canım ben bile duygulandım....Bloggerda bir sorun vardı yazamadım kusura bakma. Arkadaşlık ödülün içinde çook çook teşekkürler.öptüm..


  2. zehra Says:

    hmmm ellerıne saglık cok guzel olmus cok ıstah acıcı gorunuyor
    ayrıca bu ne guzel bır yazı boyle ne guzel boyle ılıskıler


  3. Damak Tadı Says:

    Ablacığının ellerine sağlık..Allah bozmasın bu güzelliğinizi..Sevgiler..


  4. hanife Says:

    Bizde iki kardeşiz benimde bir ablam var dediğin gibi dünyalara bedel Allah ablalarımızdan ayırmasın


  5. eyerhagu Says:

    oy oy oyyy yerim ben seni afiyet şeker olsun ben sulu göz hem okudum hem ağladım aynı duygular sözler senin içinde geçerli hepinizi çok seviyorum vee kocaman öpüyorum....


  6. abla gibisi varmı
    ablacığının ellerine sağlık
    sanada afiyet olsun ama olmuyorki benimde canım çekti şimdii:)


  7. şirinem Says:

    Canım benim afiyet şeker olsun bizde 3 kız kardeşiz birde erkek var en sonda :) ama ilişkiler güzel olunca kardeşliğin tadıda bir başka oluyor :)


  8. yeşim Says:

    ablanın ellerine sağlık hep yan yana hep can cana olun bir ömür boyu...sevgilerimle...


  9. havvanur Says:

    ah kıss 3 böcegim çiçegii şükret erkek kardeşin yok:))erkek kardeşler evlenene kadar kız kardeşler ölEne kadar bu bnm grihayat kardeşimya onun sözü çok duygulandom ablan ne iyi kızmış canımya allah ayırmasın inşaALLAH


  10. GeCe Says:

    allah muhabbetinizi daim etsin kardeş en yakın kişi insana afiyet olsun


  11. ya ben anlamdım eyerhagu ablanızmı merkalndım şimdi yaff


  12. Unknown Says:

    BENİMDE 2 ABLAM VAR BENDE ÇOK SEVİYORUM ONLARI ABLACIĞININ ELLERİNE SAĞLIK ...


  13. evet canım eyerhagu ablam


  14. ablacımmsen ağla dye yazmadım duygularımı yazdım ağlama sana kıyamam güllüm


  15. Limonlu Kek Says:

    Sevgili Fatma, ödülünü seve-seve alıyorum, teşekkür ederim, bizler de seni seviyoruz, öpüyorum...


  16. keskinli Says:

    canim böyle ablalar herkesin basina benim ablam yok ama 4 tane abim var
    ödülün icinde tebrik ederim benide layik görmüssün sagolsin 4 tarif önce yayinladim balim bir dahaki sefere insallah hayirli cumalar öptüm


  17. hilal Says:

    ne kadar güzel..Allah muhabbetinizi artırsın..keşke benimde bir ablam olsaydı


  18. fatma Says:

    dosluklar böyle günlerde belli olur size düzceden katılıyorum blogunuza bayıldım evinizde çok güzel olmuş ailenizle sağlıklı hayırlı sağlıklı günlerde oturun


  19. fatmacım adaşım aramıza hoş geldin beğenmene ve iyi dileklerine tşk ederim herzaman beklerim sevgiler


  20. aaa ablan oldugunu yeni öğrendim.biz ablanla tanışıyoruz canım.Hatta aynı yerde oturuyoruz arabayla 15 dk. ben merkezde o üstte otruruyor anlamışsındır sanırım.şuan tatilde arada msn üzerinden görüşüyoruz inşallah seninde geldiğin bir gün buluşur kaynaşırız.Sevgiler cnm benim