üç böcek bir çiçek

MALZEMELER:
4 patates
2 sb ince bulgur
2 sb sıcak su
1 soğan
2 yk salça
1 limon suyu
pul biber
taze soğan
maydanoz
karabiber
YAPILIŞI:
Patatesleri kabuklarını soyup doğrayarak haşlıyoruz.Haşlanan patatesleri ezme aparatıyla eziyoruz.İnce bulgura kaynar suyu döküp kapağını kapatarak 10 dk bekletiyoruz.Patatesle bulguru karıştırıyoruz.Başka bir yerde ince kıyılmış soğanı bol yağda kavuruyoruz içine salçayıda koyup kavurduktan sonra patatesli karışıma koyuyoruz.Taze soğan maydanoz doğrayıp 1 limonuda sıkarak baharatlarıda ekleyerek yoğuruyoruz.Aynenmercimekli köfte gibi şekil vererek servis yapıyoruzz.AFİYET OLSUN......
Etiketler: edit post
10 Responses
  1. Unknown Says:

    Böğrek,yanınada patates köftesi,birde demli çay ohhh yemede yanında yat
    ellerine sağlık canım
    sevgiler


  2. AskinAy Says:

    cok istah acici görünüyor ellerine saglik gülüm..


  3. Unknown Says:

    bloğunu güncellemene rağmen bende gözükmüyor çok özür dilerim inan ablamın bloğuna girdiğimde farkettim kusura bakma lütfen ellerine sağlık arkadaşım...


  4. eviminnuru Says:

    çok güzel gözüküyo canım ellerine emeğine sağlık


  5. ben de önce yanlış okudum sandım..böyle hiç yemedim ama çok güzel bakıyorlar yüzüme...ah alabilsem..sevgiler canım


  6. keskinli Says:

    canim köftede börekte enfes
    ellerine saglik sevgiler güzel bir hafta sonu dilerim


  7. gül Says:

    elinize saglık harika duruyor çokta severim


  8. GeCe Says:

    görünce mercimek köftesi sandım ama böyle de olur ne güzel iyi fikir


  9. Doyumluk.... Says:

    Hayır diyemediğim bir lezzet.eline sağlık.


  10. harosa Says:

    merhaba canım güzel bir hafta sonu geçirmeni dilerim ziyaretine geldim patatesli köfteyi en kısa zamande deniycem çok güzel görünüyor ellerine sağlık