üç böcek bir çiçek

Canım oğlumun uyuyor olarak bıraktığım geri döndüğümde bulduğum içler acısı haliii.Çok büyük bir vicdan azabı içindeydim.Ama artık bir dakka bile yanlız bırakmıyorum.ALLAH ım koruduuu.Dışarı çıkmıştım uyutup ama hemen arkamdan kalkmış.Sandalyeyi taşımış ve tezgahın üzerine çıkmış.Tezgah üzerinde ne varsa sıvı yağda dahil her şeyi yere atmış.Deterjan kutusunu açmış vee yüzüne sürmüş yemiş.Siz düşünün bir damlası bile gözleri yakarken sürdüğü gözlerini mahvetmiş.2 gün açamadı.Verilmiş sadakamız varmışş.Ama artık iyi allahıma şükür....
Etiketler: edit post
11 Responses
  1. AskinAy Says:

    aman allahim allah korusun canim cok üzüldüm,meleklerimiz hic basindan ayrilmasin,acil sifalar gecmis olsun canim Allah onu nazarlardan korusun öpüyorum sizi sevgilerimle...


  2. Unknown Says:

    ALLAH KORUMUŞ ARKADAŞIM İNSAN SONRADAN VİCDAN AZABI ÖEKİP KENDİNİ SUÇLUYOR BİZ ANNELER ÇOK AMA ÇOK DİKKATLİ OLMALIYIZ İNŞALLAH TEZ ZAMANDA GEÇER CANIM KIYAMAM ...


  3. Ay canım benim ya. Çok büyük geçmiş olsun. Allah beterinden saklasın. Afacanları beş dakika gözümüzün önünden ayırmaya gelmiyor.


  4. Allah korumuş canım.çok geçmiş olsun...Çocuk işte iki dakikada buluyor kendine zarar verecek birşeyler...biran önce iyileşmesi dileğiyle...


  5. bendede var ufaklık yanlız bırakmamaya çalışıyorum çok zorda kalırsam beşiğinde uyutup bırakıyorum kendi inemiyor çok geçmiş olsun acil şifalar dilerim


  6. SELDA Says:

    Geçmiş olsun sende böyle olsun diye dışarı çıkmadınya canım üzülme rabbim şifa versin yaramazı öpüyorum şifalar diliyorum .canım birşey rica etsem şu kelime doğrulamayı kaldırabilirmisin çok vakit alıyor çok tşk ederim .


  7. gül Says:

    ay çok geçmiş olsun canım ya allah korumuş yani yazık kıyamam.


  8. harosa Says:

    çok geçmişolsun canım allah esirgemiş ama bundan sonra daha dikkatli olmanı tavsiye ederim


  9. Adsız Says:

    Canım çok geçmiş olsun Rabbim korumuş daha kötüsüde olabilirdi.


  10. SELDA Says:

    canm oğlun şuanda nasıl iyi olduğunda resmini eklermisin merak ediyorum dilerim çok çabuk iyileşmiştir sevgiler.


  11. Unknown Says:

    Çok üzüldüm ya..bir daha olmaz inşallah,çocuklar konusunda çok dikkatli olmak lazım,çok geçmiş olsun,sevgiler