üç böcek bir çiçek
Adam akşamüstü eve geldiğinde bahçenin karmakarışık olduğunu görmüş. Çocukları bahçede çamur içinde oynuyormuş. Boş yemek kutuları ve içecekler etrafa saçılmış. Karısının arabası garaj kapısının önünde bir kapısı açık ve yamuk halde duruyormuş.Evin girişindeki halının bir kenarı kıvrılmış havaya kalkmış ve abajur sehpanın üzerine devrilmiş. Salondaki TV’nin sesi sonuna kadar açık bir halde çizgi film kanalındaymış. Oturma odasında yerler oyuncaklar ve çocuk giysileri ile kaplıymış. Mutfakta lavabo kahvaltı bulaşıkları ile doluymuş.Kırılmış bir bardağın parçaları masanın altındaymış. Üst kata yöneldiğinde merdivenlerdeki elbiseleri fark etmiş. Telaşla karısının başına kötü bir şey gelmiş olabileceğini ya da hastalandığını düşünerek hızla koşmaya başlamış.Yatak odasına girdiğinde karısını gecelikle uzanmış kitap okurken bulmuş. Kocasını görünce okuduğu kitaptan başını kaldırmış ve gününün nasıl geçtiğini sormuş.Adam “Her zamanki gibi” deyip şaşkınlıkla sormuş: “Ne oldu böyle?”“Sen her gün eve döndüğünde “Bütün gün ne yaptın ki?”demez miydin? Bugün her gün yaptıklarımı yapmadım.”
Etiketler: edit post
10 Responses
  1. hanife Says:

    süper bir hikaye gerçekten evde denemek lazım ,nerdesin arkadaşım iyimisin çoktandır görünmüyon özlettin kendini


  2. TATESAL Says:

    Gerçekten ipin ucunu bir kaçırdımı tutulmaz...


  3. fatma Says:

    fatmacığım nerelerdesin bu hikayeyi daha önce başka biryerde okumuştum eşimede okutmuştum çok gülmüştük hiç erkeklere göre bir hikaye değil onlara göre bütün gün yan gelip yatıyoruz



  4. havvanur Says:

    he hergün yatıoz sefamız olsun:(((sende öle çok yatıonki blogunu bile bi ara unutmuştun yatmaktan :))))sahi kıs tadi
    lat ne alemde heç bahsetmez oldun


  5. esr@ Says:

    çok güzel bir hikaye hemen eşime mail atmam lazım bunu.


  6. Pembe Tatlar Says:

    Canım bunu mutlaka eşime okutacağım çok hoşuma gitti..
    Klasik erkek sözü bugün ne yaptınki:)))


  7. Unknown Says:

    Gerçekten süper yaaa ben ilk defa okudum çok güldüm.
    paylaşımın için sağol canım
    öpüyorum.


  8. sinarana Says:

    hhaha biliyodum ben bunu ama yine de buyuk bir zevkle yine okudum:P:))


  9. dikismakinam38 Says:

    ÇOK GÜLDÜM ALLAHDA SENİ GÜLDÜRSÜN