üç böcek bir çiçek
Hiç bir zaman beni yanlız bırakmayan arkadaşım FATMAM beni mimlemiş işte şimdi cevaplarım teşekkür ediyorum arkadaşım.

1-Hayatımızda ki önemli 3 erkek?
Babam,eşim ve ki oğlum benim 4 oldu ama idareedin lütfen ben bunları ayıramamki benim için çok önemliler:)))
2-Bıkmadan usanmadan 3 gün 3 gece uğraşabileceğiniz hobi?
Gezmek,alışveriş,bilgisayar diğer yaptığım şeyleri o günlük yapıyorum.
3-Yaşadığınız yer dışında sevdiğiniz 3 şehir?
İstanbul,trabzon,izmit
4-En önemli fobiniz?
Yılan
5-Giyim konusunda en çok tercih ettiğiniz renk?
Renk ayrımı yapmıyorum ama bu ara siyah beyaz renklrine takılmış durumdayım ama genelde canlı renkler tercihim.

Acaba ben kimi mimlesem bütün blog arkadaşlarımı eğer bu mimi cevaplamayanlar varsa lütfen hanımlar cevaplayalım sevgilerrrr:)))))
4 Responses
  1. havvanur Says:

    siyaz beyz seviyorsun he asil renkler :))kız mutfagın harika olmuş güzel günlerde kulann ohh mis gibi tadilatın uzun sürdü lakin emegine dedi bacımm rabbim agzının tadını bozmasın darası gülsümcüme inşallah


  2. Canim tatlin harika olmus ellerine saglik. Ayrica evinin düzümü aynan muhtesem. Mutfakda dolaplarin coklugu ve mobilyasi cok güzel,renk konusunda mutfagin fikirlerimiz uymasada mobilya secimi mükemmel. Güle güle kullan canim, nefis yemekleri ve tatlilari hangi mutfaktan ciktigini simdi biliyoruz, payalsim icin tesekkürler, sevgiler....


  3. canım yaz için ideal bir tatlı olmuş.sunumuda süper..ellerin dert görmesin..sevgiler..


  4. Unknown Says:

    CANIM ARKADAŞIM HAYIRLI KANDİLLER DİLEMEK İÇİN GELDİM RABBİM DUA İLE NAMAZ İLE TÖVBE İLE GEÇİRMEMİZİ NASİP EDER İNŞALLAH BU GECEYİ..
    HAYIRLI KANDİLLER...