üç böcek bir çiçek

MALZEMELER:
1 kg yufka
tereyağ
sıvıyağ
İÇ MALZEMESİ ( KIYMALI)
1 baş soğan
400 gr kıyma
tuz karabiber
İÇ MALZEMESİ (ISPANAKLI)
1baş soğan
1 kg ıspanak
1 kutu kaymak
tuz karabiber
YAPILIŞI
Kıymalı içi hazırlarken soğanı ince ince doğrayarak kavuruyoruz kıymayıda oyup kavurdutan sonra baharatlarını koyup altını kapatıyoruz.İSPANAKLI harç için ıspanağı haşlayıp suyunu sıkıyoruz başka biryerde soğanı kavuruyoruz ıspanağıda içine katıp kavurduktan sonra baharat ve altını kapatıyoruz kaymağı içine katıp iyice karıştırıyruz.
Böğreğin yapımı.bir yerde tereyeğ ve sıvı yağı karıştırıp eritiyoruz.Bir yufkanın heryerini bu yağ karışımı ile yağlıyoruz yağlandıktan sonra ikiye katlıyoruz sonra tekrar yana doğrukatlıyoruz aynen sigara böğreği sarılan şekilde fakat büyük oluyor geniş olan kısıma iç malzemedenkoyup kenarlarından az kıvırıp sigara böğreği gibi rulo yapıyoruz.Diğer yufkalarıda aynı şekilde yaptıktan sonra tepsiye diziyoruz bıçakla verev olarak kesiyoruz ama tam kesmiyoruzpiştikte sonta tamolarak kesiyoruz yumurta sarısı sürüyoruz veya il yumurta beyazına sonradanda galeta ununa bulayıp da pişirebilirsiniz AFİYET OLSUN.......
Etiketler: edit post
13 Responses
  1. havvanur Says:

    bacım börekler nefis bi dilim versene)))cicilerde çok güzelmiş zehradan gelenler sonracıma kız keşke sende gelsedin ablanla ama mutlaka gel beklerimm kanka olduk bi günde kıss())))kalsaglıcakla he sanada slm söledim aldınmı selamımı)) öptüm


  2. Nefis görünüyor. Tarifini bekliyoruz...


  3. valla havvanur bilhassa sordum beni sordularmı die yok sormadılar dedi slm bile söylemedi ben ona sorarım :))))))) tabi işin şakası belkide unutmuştur ama methini aldım bende seninle tanışmayı isterim sevgiler cnm..

    tarif en kısa zamanda arzucum öpüldün


  4. oo dönüşün muhteşem oldu bacımmm buluşmaya gelince beni bile unuttular kız bunlar çok fena yaaa:)


  5. eyerhagu Says:

    anna burda birileri beni çekiştiriyor gibi geldi :( sen bana demedinki havvanur sordumu diye ben dün fatımalarda seni sordularmı anladım sen sormayı becerememişin bacım ben ne diyim havvanura gidipte senin adının geçmemesi mümkünmü töbe töbeeeee


  6. ellerine sağlık arkadaşım börek çok güzel gözüküyor.lezzetinide tahmin ediyorum harikadır......


  7. Ellerinize sağlık çıtır çıtır kokusu burnuma geldi mis gibi :)) hayırlı cumalar


  8. hanife Says:

    yorgun argın geldim tepsiyi alıp gitsem olur dimi nefis görünüyor eline sağlık


  9. fatma Says:

    dönüşün muhteşem oldu börek çok güzel çayı demle yemeye geliyorum


  10. gülay Says:

    canım ellerine sağlık.. nefis bir börek olmuş..
    sevgilerimle...


  11. Unknown Says:

    Canım ziyaretin için çok teşekkür ederim.
    az öncede yorum yazdım ama bir sorun oldu geldimi bilmiyorum tekrar yazyorum
    böreğin gerçekten süper görünüyor.
    ellerine sağlık canım
    çok öpüyorum


  12. Görüntü o kadar güzelki,tepsinin talipleri benden önce davranmış!o zaman ben bir zahmet kendim uğraşıp yapıcam:)öyle görünüyor,ellerine sağlık,sevgiler!


  13. Şengülce Says:

    Annem bir uğradım sana yine börek nefis canım ellerine sağlık kızım
    beni börekler tatlılar çekiyor birtanem
    sevgiyle kal..