üç böcek bir çiçek
Canım arkadaşım ARZU beni sobelemişti:))) ben meşgul bir bayan olarak sonunda zaman buldum ve bu sobeye geçte olsa cevap veriyorum.canım kusura bakma umarım geç oldu ama güç olmaz sevgiler..
1-kullandığınız kremin markası?
aslında hiç krem kullanmam doğal güzellikten yanayım.Sadece ellerime bazen ARKO NEM kullanırım.
2-Şuan okuduğunuz kitabın adı?
Çizgilerle çocuk eğitimi,Peygamberimizin hayatı ve aldığım ürünlerin kullanma kılavuzları:)))))
3-En son aldığınız 3 ürünün adı?
mikro dalga,duvar saati,lvd tv, daha bir çok şey ev düzenlediğim için bu ara kendime birşey alamadım ama en kısa zamanda alacağım:))
4-en çok sevdiğiniz 3 dizi film?
Hepsi sezon finaline girmiş olsada AŞKI MEMNU,DUDAKTAN KALBE,ADANALI,BİR BULUT OLSAM,SON BAHAR,amaninn kendimi kaptırmışım 3 derken olmuş:))
5 Kullandığınız parfümün markası?
2 Tane kullanıyorum yerine göre BY UNGARO,INCANDESENCE,
İşte benim cevaplarım bunlar bende listemdeki arkadaşlarımı mimliyorum haydii cevapları bekliyorum ......
3 Responses
  1. yeni esyalarini gule gule kullancanim.. Huzurlu bir hafta sonu diliyorum.. medinem


  2. zehra Says:

    ne guzelmıs bu mım konusu boyle kısa ve kolay cevaplı :)


  3. Adsız Says:

    merhaba arkadaşım bloguna yemek gezegeninden geldim.mutfağın ve aynan harika valla mutfağına çok imrendim ben kirada oturuyorum ve mutfağim seninkinin yanında çok kötü güle güle kullan cnm.ayrıca tariflerine bayıldım.seni sık kullanılanlaırma ekliyorum bundan sonra ziyertçin olacağim sık sık görüşmek üzere

    http://sevilayinaynasi.blogcu.com/