üç böcek bir çiçek
Canım babam sen benim hayatımdaki enbüyük nedenlerimdensin senin kızın olmak allahın bana verdiği en büyük lutuf.Herkez ailesini seçemiyor ama rabbime şükürki bana sizler gibi muhteşem aile vermiş.Bana baban nekadar sert biri dediklerinde şaşırdığım babammmmııı diye tepki verdiğim çoook olmuştur.Çünkü sen sert biri deyilsin aslında yumuşacık bir kalbin merhametli bir yüreğin çoook fedakar bir babasın.Benim ağladığım zamanlar benimle ağladığını farketiğimde oldu sert olan biri bunu yapamaz.Bizlere verdiğin emeğe terbiyeye görgüye belki tam uyamıyoruz ama sen 4 4 lük bir çocuk yetiştirdin alamadıysak artık biz utanmalıyız Ameliyat olduğun gün daha tam ayılmamıştın o halini gürdüğümde kalbimin çoooook acıdığını hissettim ALLAHıma dua ettim sizlerin acısını bana göstermesin diyee Benim canımsın,tutunduğum dalımsın,arkamı yasladığım ağacımsın,bunların en önemlisiiiiiii sen benimm BABAMSINNNNNN iyiki varsın iyikisenin kızınım SENİİİİİ ÇOOOOOKKK SEVİYORUMMM BABALAR GÜNÜN KUTLU OLSUN CAN KUŞUMM...(mektup yazmayı beceremeyen benden azda olsa bir mektup daha çoook şey var ama kağıda dökemediğim sevgini hiç bir yere sığdıramam çünkü)
Etiketler: edit post
7 Responses
  1. SELDA Says:

    kısa ve öz işte çok güzel canım rabbim muhabbetini daim etsin dualarını hiç birinin yokluğunu göstremesin sağlıklı uzun ömürler versin ellerinden öperim günleri kutlu olsun sevgiler.


  2. okurken yüreğim sızladı gözlerim doldu canım.tüm babaalrın babalar günü kutlu olsun.


  3. hanife Says:

    duygulandırdın arkadaşım beni


  4. şirinem Says:

    Ne güzel yazmışsın canım bende okurken duygulandım ne mutlu sana babanın kıymetini biliyon verdiklerini aldığın ne güzel belli sevgiler mutluluklar sizinle olsun


  5. yasenin Says:

    BENİM DUYGULARI YAZIYA DÖKMÜŞSÜN ÇOK GÜZEL OLMUŞ ELİNE SAĞLIK


  6. canım duygularını okadar güzel anlatmışsınki çok duygulandım.bende babama çok düşkünümdür onu çok seviyorum.Allah acılarını göstermesin babacığına sağlıklı mutlu bir ömür diliyorum.sevgilerimle


  7. hayırlı kandiller.dualarda unutulmamak dileğiyle sevgilerimi bırakıyorum