üç böcek bir çiçek

Dert bitmiyor iş bitmiyor alacak verecek bitmiyor yaşıyoruz bu hayatta.Bloğumu çok boş bıraktığımın farkındayım ama küçük çocuğunuz düz duvarda gezdiği zaman bazı şeyleri yapamıyor ve onun peşinde koşturuyorsunuz.saolsun oğluşumun boşalttığı çekmeceleri ve dolaplerı toplamaktan nefes alamıyoruz.Gündüz ben akşam babamız sadece uyuduğu zaman kendimizden geçmiş bir şekilde oturuyoruz.En sevdiğiniz dizinin bile yarısında en derin uykuya dalıp rüyanızda dolap topluyorsunuz:))) Ama yinede allah onların acısını göstermesin.Allah olmayanlarada versinn.Arkadaşlar çok düşünmelerden sonra ortaya çıkan tv önitem umarım güzel olmuştur hepinizi seviyorum aeolun.....
12 Responses
  1. yasenin Says:

    çok hoş olmuş güle güle kullan


  2. beyaza bayılırım harıka ötesiiii bittim yani


  3. atesböcegi Says:

    özlettin kendini inan. ah caniiiim anlarim o halini benim basimdada iki minik yaramaz kuzu gün boyu ev toplamakla geciyor.
    duvar üniten cok hosuma gitti tam benim tarzim benimkinede cok benziyor. güzel günlerde kullan canim.
    sevgiler


  4. tub@ Says:

    canım Rabbim güle güle, sağlıklı kullanmayı nasip etsin

    öptüm(iyi bayramlar)


  5. fatma Says:

    canım tam benim istediğim gibi bir televizyon ünitesi güle güle kullan hayırlı bayramlar


  6. keskinli Says:

    Kurban Bayramınız kutlu, yüreğiniz umutlu, umutlarınız atlı, sevdanız kanatlı, mutluluğunuz katlı, sofranız tatlı, mekânınız tahtlı, ömrünüz bahtlı olsun...


  7. En delice esen seher yeli, en güneşli günler, en parlak gecedir bayramlar. Yüreklerde bir esinti ve barış paylaşımına en sıcak 'merhabadır' bayramlar. Kurban Bayramınız kutlu, her şey gönlünüzce olsun!


  8. SELDA Says:

    balım güle güle kullan özledim sizleri sürekli gidip gelen nette zorla bir yorum bırakabildim sevgiler herşey gönlünce olsun.


  9. zehra Says:

    ıyı gunlerde kullanın cok sık bır sey olmus bayıldım :)


  10. GÜLSÜM Says:

    GÜLE KULLAN ÇOK HOŞ OLMUŞ... BENDE DÜŞÜNÜYORUM AMA HENÜZ BÜTÇEYİ AYARLAYAMADIK İNŞALLAH BAKALIM 1 AYA KALMAZ BENİMDE OLUR:))


  11. bloğumda ödülün var :))

    sevgiler..


  12. Esra Says:

    Güle güle hayırlısıyla kullanman dileğiyle.