üç böcek bir çiçek
Burası benim misafir odam tam istediğim gibi olmasada yine benim zevkim arkadaşlarımdan bazısının istekleri üzerine yayınlıyorum resimlerde tamolarak çıkmadı ama olsun meraklarını gidermek için yeterli olacak sanırım:))))) bu arada bende ço meraklıyımdır söylemeden geçemiyeceğim .Şimdi o güzel yorumlarınızı bekliyorum....












Alttaki çerçeve ve şamdanlar bendenize ait ellerimle yaptım:))))))) şamdanlar 3 taneydi birtanesini küçük oğlum malesef kırdı:((((( olsunn can sağlığı 2 tanede bana yeter umarım güzel yapmışımdır.Şamdanların rengi pek odaya uymuyor önceden yaptığım için bu renkteler kırılmaz sağlam kalırlarsa renklerini deyiştireceğim hatta çerçevemide gümüş varak mı yapsam?neyse yorumlarınızdan sonra karar veririm herkeze saygı ve sevgiler......















Etiketler: edit post
11 Responses
  1. fatma Says:

    evin çok güzel bayıldım saglıklı günlerde güle güle otur


  2. LEMAN Says:

    herşey gönlünce olsun canım harıka avizen özelliklede halı seçiminde çuk oturmuş yani guzel gunler kullan hepsini tek gözüme takılan masa üstü dizaynı ben olsan dar uzun büzgülü bir örtü kullanırdım tabı bu benım fıkrım daha şık gözükürdü bence öptümmm


  3. zeyna Says:

    Doğrusu en çokta avizene bayıldım süper ya güle güle otur darısı bize ev sahibi olunca:)evin çok şirin allah mutlulukla huzur içinde oturmayı nasip etsin sevgilerimle


  4. Adsız Says:

    selamlar

    Güzelmiş evin, iyi günlerde oturman dileğiyle.Maşallah...


  5. Unknown Says:

    VAVVVV O KREM KOLTUKLARA OTURMAYA KIYAMAZ İNSAN:)) ÇOK ŞIK ZARİF ZEVKLİSİN SEN ARKADAŞIM HER HALİNDEN BELLİ. GÜLE GÜLE OTUR GÜLE GÜLE ESKİT CANIM..
    SEVGİLER..


  6. FİLİZ'CE Says:

    her şey çok güzel olmuş..ama ben en çok koltuklarla halına bayıldım..şamdanlarda şahane..güle güle,sağlıkla huzurla otur evinde arkadaşım..sevgiler..


  7. havvanur Says:

    hepside çok güzel kusursuz bacımmm rabbim agzınızın tadını bozmasın huzurla kullan eşyaların eskisin sen hep yeni kallll bye


  8. Merhabalar canim, evinin dizayini ve mobilyalarin, avizen süper güle güle kullan. Sagliklar ve mutluluklar dolu dakikalar gecirmeni dilerim bu güzel evinde, sevgiler....


  9. canım güle güle otur evinde..hepsine baktım hepsini çok beğendim en çokta benim yaptırmak istediğim kadife parlak kumaştan sandalyelerine..

    siyah beyaz uyumu harika olmuş.Allah sağlıkla oturmayı nasip etsin cnm


  10. hobicik Says:

    cok zevkliymissiniz bayildim dogrusu samdanlarini nasil yaptin acaba bi bilgi verebilirmisiniz guzel evinde bir omur boyu mutluluklar dilerim


  11. naz Says:

    full ihtişam :)